• Referat Komunikacji Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego informuje, iż od 1 stycznia 2024 r. zmienił się obowiązek właścicieli pojazdów. Więcej informacji TUTAJ.

SPE III - Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianego pracownika

Symbol:

SPE III

Referat Edukacji
Pasaż K. Rudowskiego 10
telefon: 44 732 18 80

1. Wypełniony wniosek. Pobierz SPE III.

Wniosek możesz też dostać w Urzędzie Miasta.

2. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków do  prowadzenia przygotowania zawodowego młodocianych pracowników w zakresie wymagań zawodowych i pedagogicznych przez pracodawcę lub osobę prowadzącą zakład w imieniu pracodawcy albo osobę zatrudnioną u pracodawcy na umowę  o pracę (świadectwo czeladnicze, dyplom mistrzowski, dyplom ukończenia studiów wyższych, zaświadczenie o ukończeniu kursu pedagogicznego).

3. Kopię umowy o pracę zawartej z młodocianym pracownikiem.
4. Stosownie kopię:

  • dyplomu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe,
  • świadectwa czeladniczego,
  • zaświadczenia oraz datę złożenia  przez młodocianego pracownika egzaminu zawodowego z wynikiem pozytywnym.
5. Kopie:
  • wszystkich zaświadczeń o pomocy de minimis, otrzymanych w roku, w którym pracodawca ubiega się o pomoc oraz w ciągu 2 poprzedzających go lat,
lub
  • oświadczenie  o wielkości pomocy de minimis otrzymanej  w tym okresie,
lub
  • oświadczenie o nieotrzymaniu takiej pomocy w tym okresie.
Pobierz oświadczenie.

6. Wypełniony formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis. Pobierz formularz.

7. Kopie innych dokumentów, które są wymagane i określone  w aktach prawnych.

Usługa jest bezpłatna.

Wniosek możesz złożyć w Punktach Informacyjnych Urzędu Miasta:

  • Pasażu K. Rudowskiego 10,
  • ul. Szkolna 28 (wejście A, B).

Wniosek możesz również przesłać na adres Urzędu Miasta:

Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Pasaż K. Rudowskiego 10
97 – 300 Piotrków Trybunalski,

lub wysłać online przez ePUAP.

Do 30 dni od daty złożenia kompletnego wniosku.

Możesz odwołać się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Prezydenta Miasta. Termin na  odwołanie się to 14 dni od daty otrzymania decyzji.

Odbiór wydanej decyzji może nastąpić w jednej z poniższych form:

  • osobiście przez wnioskodawcę w siedzibie Urzędu Miasta,
  • przesłanie informacji pocztą tradycyjną pod wskazany adres,

  • art. 122 ust.7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe  ( Dz. U. z 2021r., poz.1082 ),                 
  • Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie przygotowania zawodowego młodocianych i ich   wynagradzania (Dz.U. 2018 r. poz. 2010),
  • Rozporządzenie MEN z dnia 24 sierpnia 2017 r. w sprawie praktycznej nauki zawodu, § 10 ust. 4 i 5 ( Dz.U.2017 r. poz. 1644),
  • Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 24 października 2014 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu   informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis (Dz. U. z 2014 r. poz. 1543),
  •   Ustawa z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach o pomocy publicznej ( Dz. U. 2021r. poz. 743).

  • Referat: Referat Edukacji
  • Kategoria: Edukacja, oświata
  • Data publikacji: 2020-10-12
  • Data modyfikacji: 2022-05-12
powrót
Proszę określić gdzie leży problem:
4 + 2 =
Link
4 + 2 =