Biuro Obsługi Mieszkańców - Piotrków Trybunalski - Ankiety i statystyki
A A A
  • W związku z dużym zainteresowaniem wyrobieniem dowodów osobistych dla dzieci w okresie wakacyjnym, Biuro Obsługi Mieszkańców zwraca się z prośbą o składanie wniosków o  dowód z miesięcznym wyprzedzeniem. Termin oczekiwania na nowy dowód osobisty wynosi 30 dni od momentu złożenia wniosku.
  • Likwidacja użytkowania wieczystego gruntów mieszkaniowych - więcej informacji znajdziesz TUTAJ
  • NOWE DOWODY OSOBISTE !!! - więcej informacji znajdziesz TUTAJ
Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
9 + 3 =

Ankiety i statystyki

Dodano: środa, 18 styczeń 2012

Wyniki monitorowania jakości świadczonych usług w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego.

Biuro Obsługi Mieszkańców prowadzi badania dotyczące oceny jakości obsługi w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego.

Badania prowadzone są w dwóch modułach:
 
  • badania comiesięczne przy wykorzystaniu naściennych ankieterów* oraz biletów systemu kolejkowego (dostępne w zakładce Ankietery naścienne)
  • coroczna ankieta dot. badania jakości oferowanych usług w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego. Ankiety roczne prezentowane są w plikach poniżej.

* Ankietery naścienne umożliwiają klientom Urzędu Miasta w Piotrkowie Trybunalskim dokonanie oceny jakości obsługi bezpośrednio po załatwieniu sprawy. Do oceny jakości obsługi wykorzystywane są bilety systemu kolejkowego. Klienci wrzucają je do dwóch skrzynek umieszczonych na ścianie przy poszczególnych pokojach.

Skrzynki - ankietery oznaczone są tabliczką z informacją o ich przeznaczeniu oraz kolorami: niebieskim - tu swój głos oddają klienci zadowoleni z jakości obsługi i czerwonym - tu swój głos oddają klienci niezadowoleni z jakości obsługi.

Załączniki artykułu