Biuro Obsługi Mieszkańców - Piotrków Trybunalski - Informacja dotycząca elektronicznych usług wyborczych
A A A
  • Likwidacja użytkowania wieczystego gruntów mieszkaniowych - więcej informacji znajdziesz TUTAJ
  • NOWE DOWODY OSOBISTE !!! - więcej informacji znajdziesz TUTAJ
  • Informacja dotycząca elektronicznych usług wyborczych - więcej informacji TUTAJ
Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
8 + 2 =

Informacja dotycząca elektronicznych usług wyborczych

Dodano: środa, 11 wrzesień 2019
Ministerstwo Cyfryzacji uprzejmie informuje, że na platformie gov.pl dostępne są następujące, elektroniczne usługi wyborcze:
  • Wniosek o wpisanie do rejestru wyborców (https://www.gov.pl/web/gov/wpisz-sie-do-rejestru-wyborcow) – usługa aktywna do 8 października 2019 r. (23:59) i ponownie uruchomiona w ciągu pięciu dni roboczych po zakończeniu wyborów parlamentarnych. Ograniczenie dostępności usługi ma na celu umożliwienie rozpatrzenia złożonych wniosków przed terminem głosowania.

Podobnie jak w poprzednich wyborach rekomendujemy Państwu przekazanie informacji o statusie procedowanych wniosków e-mailowo lub telefonicznie wnioskodawcy. Wysłanie takiej informacji wyeliminuje ewentualne nieporozumienia i pozwoli na zmniejszenie liczby zapytań ze strony użytkowników. Jest to szczególnie istotne w przypadku odmowy wpisu bądź konieczności uzupełnienia wniosku.

 
Jeżeli pojawią się dodatkowe pytania lub wątpliwości, bardzo prosimy o kontakt z Departamentem Rozwoju Usług Cyfrowych w Ministerstwie Cyfryzacji pod numerem telefonu:  +48 22 245 55 44  lub w kwestiach technicznych z Infolinią Centralnego Ośrodka Informatyki: + 48 (42) 253 54 50 (https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/pomoc).



powrót